Fă-ți reclamă, ție și salonului tău!

Fă-ți reclamă, ție și salonului tău!

Marketing pentru tehniciene și pentru salonul de înfrumusețare

La momentul de față, Facebook-ul este una dintre cele mai puternice rețele de socializare, cu aproximativ 9,6 milioane de utilizatori în România. Dacă pot fi postate imagini haioase, animale drăguțe, selfie-uri, rețete, adică aproape orice, atunci de ce să nu-l folosești pentru promovarea ta și a salonului tău?


1.Creează o pagină sau un profil special pentru afacerea ta

Modul cel mai ușor să faci contact cu publicul tău țintă, în mare parte, este prin intermediul Facebook-ului. Pe pagina ta poți aduna oamenii care îți dau like, pe profilul tău poți să aduni prieteni (cel mult 5000): încurajează oamenii să-ți aprecieze pagina, sau adaugă-i ca prieteni. Nu uita să treci cele mai importante informații legate de salonul tău: adresă, număr de telefon pentru contact și programul de lucru!

2.Postează!

Comunică, informează – postează! Așa-i că multe dintre clientele tale îți sunt prietene pe Facebook? Sau poate vrei să atragi cliente noi, fie din prietenele tale, fie din grupuri. Fă poze în care prezinți lucrările tale și postează-le, e foarte simplu! Dacă fetele văd aceste postări periodic, în mod constant și sunt pe placul lor, o să-și amintească de tine și vor solicita o programare!

3.Etichetează!

Sigur și tu ai prieteni care te-au etichetat în poze, iar acele poze au apărut în timeline-ul tău! Etichetează și tu clientele în pozele făcute cu unghiile lor. Astfel manichiura făcută – elegantă și în pas cu moda – va fi văzută și de prietenii persoanelor etichetate. Vei vedea că în timp, o parte din clientele tale vor veni ca urmare a acestei etichetări.

4.Fi pe fază!

La întrebarea când să postezi, când e mai activ publicul tău pe pe Facebook, doar tu poți da răspunsul! Pentru a afla, trebuie să faci niște teste. Postează dimineața, după masa și seara și vezi când vei avea cele mai multe interacțiuni și rezultate (like-uri, distribuiri, comment-uri). Apoi postează în mod constant în perioada în care ai cele mai bune rezultate.

5.Postări sponsorizate

Postările sponsorizate sunt simple, și totuși este o modalitate să ajungi la publicul țintă mai ușor. Astfel îți poți promova salonul și munca ta pentru câțiva bănuți. Îți poți seta reclamele exact pentru publicul tău țintă: poți defini vârsta, localitatea, cercul de interes și multe alte informații. Este alegerea ideală pentru a câștiga cliente noi, cu investiții minime.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X