Politica de returnare

Cumpărătorul trebuie să verifice comanda primită și să notifice vânzătorul în termen de cel mult 3 zile în cazul în care a constatat diferențe, erori sau neconformități. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare. Orice returnare de produs necesită obținerea unui formular de retur, pe care cumpărătorul trebuie să-l solicite vânzătorului sau direct de pe site. Fără acest formular de returnare, preluarea poate fi refuzată de către vânzător. (AICI)

Se pot returna produse neconforme cu specificațiile de pe site în momentul cumpărării, produse trimise greșit de către vânzător sau la alt volum decât cel comandat de cumpărător. Costul returnării este suportat de Vânzător.

Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi inspectate de Vânzător pe baza procedurilor interne. Dacă Vânzătorul nu constată probleme de calitate, rambursarea sau compenasarea nu va fi acceptată. Înlocuirea produselor returnate se va efectua în termen de 14 zile lucrătoare.

Dreptul de retragere

În calitate de consumator aveţi dreptul să renunţaţi la produsele cumpărate, fără a fi nevoit să justificaţi decizia de renunţare şi fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 15 zile calendaristice începând de la ziua în care intraţi în posesia produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Conform legislaţiei în vigoare, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clienţilor persoane fizice.

Pentru a facilita prelucrarea returului, vă rugăm să ataşaţi acest formular la produsele returnate, trimiţându-le la următoarea adresă: Str. Vasile Conta Nr 31, Cod poştal 410320, Oradea, jud.Bihor, România. Produsele returnate trebuie să fie complete, nedesfăcute, nefolosite și returnate în ambalajul original. Înainte de a ne returna produsele vă rugam să completaţi formularul de retragere.(AICI)

Suma va fi returnată prin virament bancar în contul cumpărătorului in termen de 14 zile lucratoare de la data preluării produselor returnate. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Costurile returnării vor fi suportate de cumpărător. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care cumpărătorului i s-au livrat produsele, sau prin altă metodă aleasă de comun acord. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., și care nu pot fi repuse în vânzare.

×